Przejdź do treści

Centrum Medyczne Panorama

Certyfikat ISO w Centrum Medycznym Panorama

Uprzejmie informujemy, że w 2019 roku Centrum Medyczne Panorama Sp. z o.o. wdrożyło System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015. Certyfikat rejestracji nr 001016073/2, wydany przez jednostkę certyfikującą DEKRA w dniu 5 października 2019 r., potwierdza nasze zaangażowanie
w utrzymanie najwyższej jakości świadczonych usług medycznych. System ten z powodzeniem funkcjonuje do dziś, obejmując zarządzanie świadczeniem usług w zakresie:

Nadrzędnym celem ustanowionej Polityki Jakości w Centrum Medycznym Panorama Sp. z o.o. w Radzyminie jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie w zakresie specjalistycznej opieki ambulatoryjnej (alergologii, alergologii dziecięcej, chirurgii ogólnej, dermatologii, dermatologii dziecięcej, dietetyki, dietetyki dziecięcej, endokrynologii, ginekologii, ginekologii dziecięcej,  kardiologii, medycyny estetycznej, medycyny pracy, nefrologii, nefrologii dziecięcej, neurologii, neurologii dziecięcej, okulistyki, okulistyki dziecięcej, otolaryngologii, otolaryngologii dziecięcej, ortopedii, ortopedii dziecięcej, rehabilitacji, rehabilitacji dziecięcej, stomatologii, stomatologii dziecięcej, urologii) i podstawowej opieki zdrowotnej oraz poradni pedagogiczno-psychologicznej, logopedycznej i poradni zdrowia psychicznego w celu lepszego zaspokajania oczekiwań i potrzeb Pacjentów.

MISJA PLACÓWKI

MISJA PLACÓWKI

Misją placówki jest zapewnienie profesjonalnej i życzliwej opieki medycznej, przestrzeganie praw Pacjenta oraz ochrona i promocja zdrowia z gwarancją poczucia bezpieczeństwa i pełnej satysfakcji korzystających z usług medycznych.

NASZA WIZJA

NASZA WIZJA

Naszą Wizją jest stworzenie Przychodni przyjaznej Pacjentowi, w której opieka zdrowotna będzie synonimem najwyższej jakości i znakiem rozpoznawczym na rynku usług medycznych.

Politykę Jakości  zamierzamy realizować poprzez:

Kierownictwo Centrum Medycznego Panorama Sp.  z.o.o. zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona. Adekwatność Polityki Jakości i Systemu Zarządzania Jakością jest utrzymywana przez zastosowanie okresowych przeglądów oraz planowanie stosownych działań. Gwarantem osiągnięcia założonych celów jest wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami PN-EN ISO 9001:2008.