ul. Stary Rynek 2, 05-250 Radzymin

Czynne pon-pt 08:00-20:00 sob 08:00-12:00
   Telefon/Fax: 22 69 000 40 | Kom: 666 810 815 refundacja nfz

Uprzejmie informujemy, że Centrum Medyczne Panorama Sp. z o.o. wdrożyło System Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2008, który w dniu 5 września 2016 roku został zatwierdzony przez jednostkę certyfikującą DEKRA. Certyfikat rejestracji nr 001016073 obejmuje zarządzanie świadczeniem usług medycznych w zakresie:

  • podstawowej opieki zdrowotnej,
  • ambulatoryjnej opieki specjalistycznej,
  • stomatologii,
  • medycyny pracy,
  • poradni pedagogiczno-psychologicznej, logopedycznej,
  • poradni zdrowia psychicznego.

Nadrzędnym celem ustanowionej Polityki Jakości w Centrum Medycznym Panorama Sp. z o.o. w Radzyminie jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie w zakresie specjalistycznej opieki ambulatoryjnej (alergologii, alergologii dziecięcej, chirurgii ogólnej, dermatologii, dermatologii dziecięcej, dietetyki, dietetyki dziecięcej, endokrynologii, ginekologii, ginekologii dziecięcej,  kardiologii, medycyny estetycznej, medycyny pracy, nefrologii, nefrologii dziecięcej, neurologii, neurologii dziecięcej, okulistyki, okulistyki dziecięcej, otolaryngologii, otolaryngologii dziecięcej, ortopedii, ortopedii dziecięcej, rehabilitacji, rehabilitacji dziecięcej, stomatologii, stomatologii dziecięcej, urologii) i podstawowej opieki zdrowotnej oraz poradni pedagogiczno-psychologicznej, logopedycznej i poradni zdrowia psychicznego w celu lepszego zaspokajania oczekiwań i potrzeb Pacjentów.

Misją placówki jest zapewnienie profesjonalnej i życzliwej opieki medycznej, przestrzeganie praw Pacjenta oraz ochrona i promocja zdrowia z gwarancją poczucia bezpieczeństwa i pełnej satysfakcji korzystających z usług medycznych.

Naszą Wizją jest stworzenie Przychodni przyjaznej Pacjentowi, w której opieka zdrowotna będzie synonimem najwyższej jakości i znakiem rozpoznawczym na rynku usług medycznych.

Politykę Jakości  zamierzamy realizować poprzez:

  • doskonalenie obsługi,
  • stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów Pacjentów,
  • stałą troskę o jakość świadczonych usług,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu – organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • działania zgodne z przepisami prawa,
  • nadzór nad realizowanymi procesami,
  • ochronę danych osobowych Pacjentów i Pracowników,
  • utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2008.

Kierownictwo Centrum Medycznego Panorama Sp.  z.o.o. zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona.

Adekwatność Polityki Jakości i Systemu Zarządzania Jakością jest utrzymywana przez zastosowanie okresowych przeglądów oraz planowanie stosownych działań.

Gwarantem osiągnięcia założonych celów jest wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami PN-EN ISO 9001:2008.

Rejestracja
Wyślij zapytanie
na interesujący Cię temat...

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Medyczne Panorama sp. z o.o. w celach marketingowych oraz dla prawidłowej realizacji usługi "umów wizytę".

Wyślij zapytanie na interesujący Cię temat...